Gyakran ismételt kérdések

Ezen az oldalon megtalálod a vásárlóink által leggyakrabban ismételt kérdések megválaszolását. Nagyon valószínű, hogy kérdésedre azonnal megtalálod a választ. A Vásárlási útmutató oldalunkon található egyszerű ismertető segítségével megtudhatod a webáruházunkban való táska rendelés folyamatát. Ha ennek ellenére sem találsz választ kérdésedre, lépj velünk kapcsolatba a Kbas táskák facebook oldalunkon, az info@divataska.hu email címen vagy a 00421 2 44 63 84 28 vagy 00421 2 44 63 84 27 telefonszámon keresztül.

A gyorsabb tájékozódás érdekében a kérdésednek leginkább megfelelő témakörre kattints.

Regisztráció és megrendelések

Hogyan rendelhetem meg a terméket?

Webáruházunkban: www.divataska.hu
e-mailen: info@divataska.hu
telefonon: +36 1 445 3612 vagy +421 944 627 725
sms formájában: +421 944 627 725

Egy egyszerű ismertető segítségével megtudhatod a Divataska.hu weboldalon való vásárlás menetét (kattints a linkre). Az útmutató képes formában végigvezet az egész rendelés folyamatán.

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

A regisztráció nem kötelező viszont általa jelentős időt spórolsz meg a következő rendelések megtétele során. Lásd a Fiók létrehozásának menetét leíró egyszerű útmutatónkat.

Milyen előnyei vannak a regisztrált vásárlónak?

Regisztrált felhasználóként hírlevelünk által számos speciális akcióban részesülsz valamint bizonyos kiválasztott termékeket eladást ösztönző beszerzési árakon vehetsz meg.

Nem sikerül a termék online megrendelése. Mit tegyek?

Ezen esetben telefonon lépj velünk kapcsolatba a +36 1 445 3612 vagy +421 944 627 725 telefonszámon és rendeld meg a kívánt terméket telefonon. A rendelést az info@divataska.hu e-mail címen vagy sms formájában is leadhatod, ügyelve arra, hogy megadod az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail).

Olyan termék iránt érdeklődöm, ami jelenleg nincs a kínálatban. Tudnak tájékoztatni az ismételt elérhetőségéről?

Természetesen. Küldj egy e-mailt az info@divataska.hu címünkre és ha az adott termék ismét a kínálatunkban lesz, azonnal tájékoztatni fogunk illetve hasonló jellegű terméket kínálunk fel.

Termék kézbesítése

Mikor kapom meg a terméket?

A készleten lévő termékekre vonatkozó, munkanapokon 15:00 óráig leadott megrendeléseket általában még a rendelés napján feladjuk, ezért kiszállításuk a következő munkanapon várható. Amennyiben az adott termék nincs készleten, e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk a kézbesítés legközelebbi időpontjáról esetleg hasonló jellegű terméket kínálunk fel.

Mennyi a szállítási költség?

Tedd a terméket a kosárba, válaszd ki a szállítás és fizetés módját és a szállítási költség automatikusan kiszámítódik. A szállítási díjakról bővebben a Szállítás és fizetés oldalon olvashatsz Az akciók során bizonyos összeg feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Hová kézbesíti a futár a küldeményt?

A rendelés teljesítése házhozszállítással történik a vásárló által megadott szállítási címre. A futár a küldeményt általában az első bejárati ajtóig köteles elvinni.

Egyszerre több külön rendelést hajtottam végre. Módjukban áll a rendeléseket összevonni és egy küldeménybe elküldeni, hogy csak egyszer fizessem a szállítási díjat?

Igen, amennyiben az előző rendelésed még nem került kiszállításra, megrendeléseidet összevonjuk.

A címzettől eltérő személy is átveheti a megrendelést?

Természetesen. A küldeményt az általad megbízott személy is átveheti. Futár általi kézbesítés esetén elég telefonon tájékoztatni a futárt arról, ki és hol veszi át a küldeményt.

Hány napig van a küldeményem a futárnál?

A küldemény az elküldésétől számított 5 napon át a futárnál lesz. Ezen határidő elteltével a küldemény automatikusan visszaküldésre kerül a mi címünkre.

Reklamáció és termék visszaküldése

Mi van akkor, ha a küldemény az átvételénél sérült állapotban van?

Amennyiben a kézbesített küldemény sérült, a futárnál a sérülésről jegyzőkönyvet kell írni és erről minket e-mailben értesíteni.

Elegendő a vásárlási bizonylat a reklamáció érvényesítésénél?

Igen, elegendő.

Hol érvényesíthetem a vásárolt termékre vonatkozó garanciát?

A garanciális igényeket nálunk tudod érvényesíteni.

Milyen garanciális feltételek vonatkoznak termékeikre?

A 24 hónapos jótállási idő a termék átvételének napjával kezdődik. A jótállási idő a termék javítására szükséges idővel hosszabbodik, amennyiben azt a panaszkezeléshez kapcsolódó dokumentáció alátámasztja. Erre vonatkozóan bővebben a Panaszkezelés és termék elállási jog oldalon olvashatsz.

Mikor bírálják el a panaszomat?

Panaszodat a felvételét követően azonnal, bonyolultabb esetekben legkésőbb 3 napon belül vizsgálni kezdjük. Amennyiben a termék technikai állapotának szakértői felülbírálása vagy a termék javítása szükséges - a panasz felvételét követően legkésőbb 30 napon belül válaszolunk. Ezen határidő lejárta után a fogyasztó szerződéstől való elállásra vagy termékcserére  jogosult.

Élhetek a panaszkezelés során a pénzvisszatérítési jogommal?

A panaszkezelés eredménye lehet: javítás, pótalkatrész kézbesítése, termékcsere esetleg más, a vevő által jóváhagyott termék kézbesítése (az eredeti termék értékéig) valamint a pénzvisszatérítés. A panaszkezelés eredményéről e-mailben vagy ajánlott levélben a 30 napos törvényi válaszadási határidőn belül értesítünk.  

Az ajándéknak vásárolt táska nem felel meg. Mit tegyek?

Az áru átvételétől számított 14 napon belül jogodban áll indokolás nélkül elállni a szerződéstől. A terméket használatlan és sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni. Amennyiben a terméket ajándék akció keretében vásároltad, minden vele járó és hozzá tartozó ajándékkal együtt küld vissza. Az elállási jog érvényesítésének folyamatáról bővebben a Szerződéstől való elállás részben olvashatsz.

Nem vagyok elégedett a panaszkezelés eredményével. Mit tegyek?

Ha nem vagy elégedett a panaszkezelés eredményével, a vita elrendezéséhez az online vitarendezési platformot használhatod fel az általad kiválasztott nyelven. Például szolgálhat az Online vitarendezési platform (OV), amely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon érhető el. A fogyasztói jogviták alternatív rendezésével kapcsolatos kérdésekre bővebb információt az Általonos kereskedelmi feltételek oldalon találsz.

Kedvezmény kupon

Hogyan válthatom be a kedvezményre feljogosító kuponkódot?

A kuponkód a rendelés során váltható be és csak egyszer használható fel. A kedvezmény kupon csak a rendelés megtétele után minősül beváltottnak. A kupon beváltásáról bővebben a Vásárlási útmutató oldal Kedvezmény kupon beváltása részében olvashatsz.